دانلود بازی مبارزه گیاهان و زامبی ها Plants vs Zombies v6.0.0 همراه دیتا
 
 
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
 
 
ساعت : 15:52
نویسنده :
دانلود بازی مبارزه گیاهان و زامبی ها Plants vs Zombies v6.0.0 همراه دیتا
  • دانلود بازی مبارزه گیاهان و زامبی ها Plants vs Zombies v6.0.0 همراه دیتا

     Plants vs. Zombies بازی بسیار جذابی و پرطرفداری است که در عین سادگی توانسته توجه خیلی از بازی دوستان را به خود جلب کند. امروز نسخه اندروید این بازی زیبا را در اختیار شما قرار میدهیم. در بازی شما نقش یک باغبان را دارید که وظیفه کاشت گیاهان مختلف را بر عهده دارد اما زامبی ها به شما حمله میکنند و شما باید از گیاهان خود محافظت کنید و  در انتهای هر مرحله گیاهان خود را حفظ و امتیاز بیشتری بگیرید. با اینکه بازی خیلی ساده به نظر میرسد اما با شروع بازی متوجه جذابیت بازی خواهید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

     

    دانلود بازی مبارزه گیاهان و زامبی ها Plants vs Zombies v6.0.0 همراه دیتا4.3 out of 5 based on 103 ratings

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: اندروید ، ،
:: برچسب‌ها: Plants vs Zombies free download, plants vs zombies v0, 1, Plants vs Zombies اندروید, Plants vs Zombies برای اندروید, Plants vs Zombies لینک مستقیم, Plants vs, Zombies v4, 9, 2, Plants vs, Zombies v4, 9, 2 اندروید, Plants vs, Zombies™ v6, 0, 0, Plants vs, Zombies™ v6, 0, 0 اندروید, آخرین نسخه Plants vs Zombies, بازی ترسناک اندروید, بازی حمله به زامبی ها, بازی زامبی ها, بازی زامبی و گیاهان, بازی فکری اندروید, دانلود بازی Plants vs Zombies, زامبی ها و گیاهان, پلنت و زامبی,